1. Piegādes noteikumi

Piegādes noteikumi

Interneta veikala "Gandrs" piegādes noteikumi

Noformējot pasūtījumu, pirkuma grozā Jūs varat izvēlēties vienu no šiem preču saņemšanas veidiem:

  • saņemt preci kādā no mūsu tirdzniecības vietām (apmaksa skaidrā naudā, ar norēķinu karti vai priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);
  • preču piegāde ar mūsu kurjeru Rīgā un Pierīgā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);
  • preču piegāde ar mūsu sadarbības partneriem, uz Jūsu norādīto piegādes adresi, visā Latvijas teritorijā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);
  • piegāde uz pakomātiem, visā Latvijas teritorijā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu).

Informējam, ka saskaņā ar EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES DIREKTĪVAS 2011/83/ES 52.punktu "Preču piegāde saistībā ar pārdošanas līgumiem var notikt dažādā veidā, turklāt vai nu nekavējoties, vai vēlākā datumā. Ja puses nav vienojušās par konkrētu piegādes datumu, tirgotājam piegāde būtu jāveic pēc iespējas agrāk un ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas. [...]"

Saņemt preci kādā no mūsu tirdzniecības vietām:

  • Kalnciema iela 28, Rīga;
  • T/c "AKROPOLE Alfa", Brīvības gatve 372, Rīga;
  • Rīgas iela 27, Valmiera;
  • Bāriņu iela 14, Liepāja.
Izvēloties preci saņemt kādā no mūsu tirdzniecības vietām, saņemsiet apstiprinājuma īsziņu uz norādīto tālruņa numuru, par to, ka pasūtījums pieejams saņemšanai Jūsu izvēlētajā vietā.
Pasūtījumu iespējams saņemt tikai pēc apstiprinājuma īsziņas saņemšanas.

Veicot pasūtījumu, prece tiek rezervēta un tiek uzglabāta 7 dienas. Ja šajā laikā neieradīsieties pēc preces, tā tiks atdota veikalam pārdošanai un Jūsu rezervācija tiks atcelta.

Bezmaksas piegāde uz pakomātiem (Omniva, DPD, Venipak un Smartpost) pirkumam virs 50€ visās Baltijas valstīs!

Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas preces un dodieties uz "Grozu". Izvēlieties piegādes veidu un vietu, un sistēma norādīs precīzas Jūsu pasūtījuma piegādes izmaksas.

  • Preču piegāde uz Jūsu norādīto pakomātu adresi pie mūsu sadarbības partneriem. Pēc pakas nogādāšanas ar Jums sazināsies kurjers SMS veidā par iespējamo pasūtījuma izņemšanu. Prece ir jāizņem 7 kalendāro dienu laikā no brīža, kad kurjers ar Jums ir sazinājies SMS veidā.
  • Izvēloties piegādi uz adresi, pie pasūtījuma saņemšanas būs nepieciešams uzrādīt kurjeram Jums piederošu, derīgu personu apliecinošu dokumentu (pase, personas apliecība).

Jebkuram pirkumam virs 200 € nodrošinām bezmaksas piegādi visā Latvijas teritorijā.

Preču piegāde Latvijā:

Pēc pasūtījuma noformēšanas mēs ar Jums sazināsimies, lai precizētu preču piegādes laiku un adresi.

Piegāde tiek veikta 3 darbdienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža vai no maksājuma saņemšanas brīža bankas kontā, ja izvēlētais apmaksas veids ir bankas pārskaitījums.

Piegādes izmaksas:

  • 7€
  • Pirkumam virs 200€ - bezmaksas

Preču piegāde uz Jūsu adresi Baltijas valstīs:

Piegādes izmaksas:

  • 10
  • Pirkumam virs 200€ - bezmaksas

Piegāde tiek veikta 3 darbdienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža vai no maksājuma saņemšanas brīža bankas kontā.

Jebkuram pirkumam virs 200 € nodrošinām bezmaksas piegādi.

Atteikšanās no pasūtījuma:

  • No pasūtījuma Jūs varat atteikties jebkurā tā stadijā, arī 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas - to paredz distances tirdzniecību regulējošas likuma normas.
  • Ja, apskatot saņemto preci kurjera klātbūtnē, konstatējat, ka tā kaut kādu iemeslu dēļ Jūs neapmierina, kurjers sastādīs aktu un prece oriģinālajā iesaiņojumā kopā ar pavaddokumentiem tiks sūtīta atpakaļ. (Lai izvairītos no šādiem pārpratumiem, jau iepriekš aicinām rūpīgi izpētīt katra modeļa detalizēto aprakstu.)
  • Ja, neskatoties uz preces detalizēto aprakstu un apskati, prece Jūs neapmierina, Jūs to varat atgriezt 14 dienu laikā. Mēs sagaidām, ka šajā gadījumā Jūs preci tikai pielaikosiet, pārbaudīsiet tās darboties spēju un atdosiet tādu, kādu saņēmāt, ieskaitot iepakojumu un aizsargplēves. Ja Jūsu veikto darbību dēļ preces vērtība būs mazinājusies, mēs paturam tiesības šo vērtības samazinājumu ieturēt no atmaksājamās summas.
  • Mēs rūpējamies, lai prece no veikala tiktu izsūtīta nevainojamā kvalitātē. Ja tomēr iegādātajai precei 14 dienu laikā konstatēsiet kādu tehnisku defektu vai nepilnību (Garantijas noteikumi), pēc saskaņošanas ar mums (uzrakstiet e-pasta vēstuli, un mēs Jums nosūtīsim detalizētu instrukciju) varat sūtīt to atpakaļ uz veikalu. Šādā gadījumā Jums ir tiesības lūgt preces nomaiņu vai naudas atmaksu. Ja defekts neatbilst garantijas nosacījumiem, pēc tā novēršanas Jūs saņemsit preci ar pēcapmaksu, kas būs atbilstoša bojājuma novēršanas summai un sūtīšanas izdevumiem.
  • Preču atgriešana ir bezmaksas!

Naudas atmaksa:

  • Ja kādu augstāk minēto iemeslu dēļ Jums jāsaņem atpakaļ par preci samaksātā nauda, tā tiek pārskaitīta uz to kontu, no kura tā ieskaitīta. Ja Jūs vēlaties naudu saņemt citā kontā, tas jānorāda atsevišķi.
  • Iepriekšminētajos preču atgriešanas gadījumos tiek veikta preces pārbaude, kam mēs rezervējam 5 darbdienas. Ja prece tikusi atdota tādā pašā stāvoklī, kādā izsūtīta, Gandrs naudu pārskaita 2-5 darbdienu laikā.