Piegādes noteikumi

piegades-noteikumi

Interneta veikala Gandrs piegādes noteikumi

Noformējot pasūtījumu, pirkuma grozā Jūs varat izvēlēties vienu no sekojošiem preču saņemšanas veidiem:

  • Saņemt preci kādā no mūsu tirdzniecības vietām (apmaksa skaidrā naudā, ar norēķinu karti vai priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);
  • Preču piegāde ar mūsu kurjeru Rīgā un Pierīgā (apmaksa skaidrā naudā vai ar norēķinu karti piegādes vietā, priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);
  • Preču piegāde ar Latvijas Pastu visā Latvijas teritorijā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu).
  • Piegāde ar DPD „Pickup Paku Bode” starpniecību visā Latvijas teritorijā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu).

Saņemt preci kādā no mūsu tirdzniecības vietām

Piedāvājam saņemt preci kādā no mūsu tirdzniecības vietām:

  • Kalnciema iela 28, Rīga;
  • TP "Alfa", Brīvības gatve 372, Rīga;
  • TC "Valleta", Rīgas iela 4, Valmiera.

Veicot pasūtījumu, prece tiek rezervēta un tiek uzglabāta 7 dienas. Ja šajā laikā neieradīsieties pēc preces, tā tiks atdota veikalam pārdošanai un Jūsu rezervācija tiks atcelta.

Bezmaksas piegāde katram pirkumam virs 10€ ar Omniva un Pickup Paku Bode starpniecību visā Latvijas teritorijā!!!

Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas preces un dodieties uz "Grozu". Izvēlieties piegādes vietu, un sistēma norādīs precīzas Jūsu pasūtījuma piegādes izmaksas.

  • Preču piegāde uz Jūsu norādīto Pickup Paku Bode partneru adresi. DPD kurjerpasts piegādā Jūsu pasūtījumu kādā no Pickup Paku Bode partneru preču izņemšanas punktiem. Pēc pakas nogādāšanas ar Jums sazināsies DPD kurjerpasts SMS veidā par iespējamo pasūtījuma izņemšanu. Prece ir jāizņem 7 dienu laikā no brīža, kad kurjers ar jums ir sazinājies sms veidā.
  • Izņemot Jūsu pasūtījumu būs nepieciešams uzrādīt Jums piederošu, derīgu personu apliecinošu dokumentu (Pase, Latvijas ID karte, autovadītāja apliecība).

 (!) Jebkuram pirkumam virs 10€ Omniva un Pickup Paku Bode starpniecību nodrošinām bezmaksas piegādi visā Latvijas teritorijā.

Preču piegāde ar Latvijas Pastu visā Latvijas teritorijā

Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas preces un dodieties uz "Grozu". Izvēlieties piegādes vietu, un sistēma norādīs precīzas Jūsu pasūtījuma piegādes izmaksas.

1. Preču piegāde uz Jūsu norādīto adresi (eksprespasta pakapojumi). Latvijas Pasts nogādā preci klientam tieši rokās, pirms tam piezvanot uz norādīto telefona nr. un precizējot, vai klients atrodas norādītajā vietā u varēs saņemt sūtījumu. Ja gadījumā klients nav sazvanāms un norādītajā adresē neviena nav, tad pastkastītē tiek atstāts paziņojums ar informāciju un telefona numuru saziņai, lai klientam būtu iespējams sazvanīties ar piegādātāju un saņemt sūtījumu vēlāk. Telefonsarunā ar kurjeru ir iespējams vienoties gan par citu saņemšanas laiku, gan arī vietu.

2. Preču piegāde līdz tuvākajai pasta nodaļai (pasta pakapojumi pasta nodaļā). Šajā gadījumā klients saņem paziņojumu savā pastkastītē, un viņam jāierodas pakaļ sūtījumam uz savu pasta nodaļu (tā ir tā pasta nodaļa, kura apkapo konkrēto adresi).

(!) Jebkuram pirkumam virs 50 € nodrošinām bezmaksas piegādi visā Latvijas teritorijā.

Preču piegāde ar mūsu kurjeru Rīgā un Pierīgā

Pēc pasūtījuma noformēšanas mēs ar Jums sazināsimies, lai precizētu preču piegādes laiku un adresi.

Piegāde tiek veikta 3 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža vai no maksājuma saņemšanas brīža bankas kontā, ja izvēlētais apmaksas veids ir bankas pārskaitījums.

Piegāde ir paredzēta uz Jūsu norādīto adresi.

Piegādes izmaksas:

  • Rīga: 5 €
  • Jebkuram pirkumam virs 100 € nodrošinām bezmaksas piegādi.

Preču piegāde Baltijas valstīs

Piegāde tiek veikta 3 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža vai no maksājuma saņemšanas brīža bankas kontā.

Piegāde ir paredzēta uz Jūsu norādīto adresi.

Piegādes izmaksas:

Atteikšanās no pasūtījuma:

  • No pasūtījuma Jūs varat atteikties jebkurā tā stadijā, arī 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas - to paredz distances tirdzniecību regulējošas likuma normas.
  • Ja, apskatot saņemto preci kurjera klātbūtnē, konstatējat, ka tā kaut kādu iemeslu dēļ Jūs neapmierina, kurjers sastādīs aktu un prece oriģinālajā iesaiņojumā kopā ar pavaddokumentiem tiks sūtīta atpakaļ. Sūtījumu apmaksās interneta veikals Gandrs. (Lai izvairītos no šādiem pārpratumiem, jau iepriekš aicinām rūpīgi izpētīt katra modeļa detalizēto aprakstu.)
  • Ja, neskatoties uz preces detalizēto aprakstu un apskati, 30 dienu laikā izlemsiet to atdot veikalam, sūtīšanas izdevumi būs jāapmaksā Jums. Mēs sagaidām, ka šajā gadījumā Jūs preci tikai pielaikosiet, pārbaudīsiet tās darboties spēju un atdosiet tādu, kādu saņēmāt, ieskaitot iepakojumu un aizsargplēves. Ja Jūsu veikto darbību dēļ preces vērtība būs mazinājusies, mēs paturam tiesības šo vērtības samazinājumu ieturēt no atmaksājamās summas.
  • Mēs rūpējamies, lai prece no veikala tiktu izsūtīta nevainojamā kvalitātē. Ja tomēr iegādātajai precei 30 dienu laikā konstatēsiet kādu tehnisku defektu vai nepilnību (Garantijas noteikumi), pēc saskaņošanas ar mums (uzrakstiet e-pasta vēstuli, un mēs Jums nosūtīsim detalizētu instrukciju) varat sūtīt to atpakaļ uz veikalu. Šādā gadījumā Jums ir tiesības lūgt preces nomaiņu vai naudas atdošanu, un sūtījumu apmaksā veikals. Ja defekts neatbilst garantijas nosacījumiem, pēc tā novēršanas Jūs saņemsit preci ar pēcapmaksu, kas būs atbilstoša bojājuma novēršanas summai un sūtīšanas izdevumiem.

Naudas atmaksa:

  • Ja kādu augšminēto iemeslu dēļ Jums jāsaņem atpakaļ par preci samaksātā nauda, tā tiek pārskaitīta uz to kontu, no kura tā ieskaitīta. Ja Jūs vēlaties naudu saņemt citā kontā, tas jānorāda atsevišķi. Ja Jūs veicat pēcapmaksu, naudu varēsiet saņemt savā pasta nodaļā vai Jūsu bankas kontā.
  • Iepriekšminētajos preču atpakaļatdošanas gadījumos tiek veikta preces pārbaude, kam mēs rezervējam 5 darba dienas. Ja prece tikusi atdota tādā pašā stāvoklī, kādā izsūtīta, veikals naudu pārskaita nekavējoties.