1. Velo inventārs
  2. Velosipēdi
  3. Kalnu velosipēdi (MTB)
« »

Kalnu velosipēds Big Nine 15

(1 vērtējums)
Merida

Merida

gabali

14.61 kg

  • Krāsas:
599.00
Pirkt

Apskatīt inventāra nomas iespējas
Pieejamība Visas katalogā redzamās preces atrodas mūsu veikalos un noliktavās
Krāsa: Rāmja izmērs: Cena: Vieta: Svītrkods:
Dzeltena / Zaļa 17" / M 599.00 EUR V 6110887395008 Pirkt
Specifikācija
Stūres iznesums MERIDA CC
Aluminium
31.8mm diameter
6° stem angle
70 mm-S, 80 mm-M, 90 mm-L, 100 mm-XL, 110 mm-XXL
Maksimālais pieļaujamais braucēja un bagāžas svars 135 kg
Amortizācija Priekšas amortizācija
Kasete Sunrace CSM668
11-32 teeth
8 speed
Riepas MERIDA K1080
29x2.2"
wire
Spieķi Black steel
Pārslēdzēja rokturi Shimano ST-EF505
Sēdekļa stute MERIDA CC
Aluminium
30.9mm diameter
15mm setback
Ekscentrs sēdeklim MERIDA COMP QR
Sēdeklis MERIDA Sport comfort
Aploces MERIDA CC
17mm inner width
Aluminium
Pedāļi VP VPE-891
Aizmugurējā rumba Shimano TX505
135x9mm width rear hub
32 spoke holes
Centerlock
Priekšējā rumba Shimano TX505
100x9mm width front hub
32 spoke holes
Centerlock
Stūres bļodiņas FSA NO.10
Bremžu sistēma Hidrauliskās disku bremzes
Stūre MERIDA CC
Aluminium
690mm width
15mm rise
Stūres rokturi MERIDA EC
Aizmugurējais pārslēdzējs Shimano RD-M310
Priekšējais pārslēdzējs Shimano FD-TY700
Klaņi Shimano TY301
42-34-24 teeth
170 mm-S, 175 mm-M/XXL
Ķēde Sunrace M84
Aizmugurējās bremzes Shimano ST-EF505
BR-MT200 brake caliper
Shimano RT10
160 mm rotor
Priekšējās bremzes Shimano ST-EF505
BR-MT200 brake caliper
Shimano RT10
160 mm rotor
Monobloks FSA TH-7420ST-W, Cartridge Bearing
Dakša Suntour XCT30
Coil
100mm suspension travel
29x2.25" max. wheelsize
Pārnesumu skaits 8 x 3
Rāmis BIG.NINE SPEED
Aluminium
29x2.25" max. wheelsize
135x9mm axle standard
BSA bottom bracket standard
Rata izmērs 29 "
Rāmja materiāls Alumīnija
Svars 14.61 kg
Katalogu numuri 6110887395
Līzinga kalkulators
Līdzīgie produkti
Vērtējumi
  • Priecāsimies par preces novērtējumu un ar to saistītām atsauksmēm.
    Ierosinājumus un steidzamus jautājumus lūdzam adresēt, izmantojot čatu vai zvanot pa tālruni +371 2201 8353!
  • Sandijs Aploks ( 0 ) Atbildēt
    Sandijs Aploks
    18.03.2022

    Pēc 2 dienu braukšanas varēja ievērot, ka pakaļējais ritenis nav iecentrēts, un ātrumu pārslēgs nav saregulēts uz iecentrētu. Ķēde lēkāja turpu-šurpu uzreiz pa vairākiem zobratiem. Nācās paregulēt nospriegotāku ātruma pārslēga trosīti. Kad brauc ar kalnu riteni, reizēm lec nelielos augstumos nobraucot no trotuāra. Tas pavirši ieliktu riteni iesit tā pareizajā vietā, un tad zobrati un bremžu disks stāv pareizi, un tikai tad var tos regulēt. Ja riteni ieliktu velosipēdā pareizi, tad šāda situācija nemaz nenotiktu.