Kārtot pēc:
pievienošanas datuma dilstoši
  • pievienošanas datuma augoši
  • pievienošanas datuma dilstoši
  • cenas augoši
  • cenas dilstoši
  • nosaukuma augoši
  • nosaukuma dilstoši
  • popularitāte augoši
  • popularitāte dilstoši

Filtrs

Dzimums:
:
Bremžu sistēma:
Veikals:
Rāmja izmērs:

Skatīt vairāk

Krāsa:
Cyclo Cross 700
Cyclo Cross velosipēds + Troses novadītas caur rāmi + Var pielikt dubļusargus + Disku bremzes + Karbona dakša
Cyclo Cross 300
Cyclo Cross velosipēds + Troses novadītas caur rāmi + Var pielikt dubļusargus + Disku bremzes

Cyclo cross velosipēdi

Cyclo-cross ir velosipēds, kurš apvieno sevī divas lieliskas īpašības - ātrumu un izturību. Zibenīgs uz šosejas un tik pat ātrs arī bezceļos. Cyclo-cross velosipēdi kļūst arvien populārāki, tiek rīkotas dinamiskas un skatāmas sacensības. Izturīgāks rāmis, spēcīgākas bremzes un riepas, kuras paredzētas braukšanai jebkurā apvidū. Jaunie UCI noteikumi atļauj šajos velosipēdos disku bremzes - Merida ir viens no pirmajiem ražotājiem, kurš sāk piedāvāt šādi aprīkotus velosipēdus.

Cyclo-cross velosipēds būtiski atšķiras no šosejas velosipēda, lai arī ārējais izskats sākotnēji mums rāda pretējo. Viena no vizuālajām atšķirībām ir tā, ka cyclo-cross ir nedaudz masīvāks, bet, lai nodrošinātu labāku saķeri bezceļa apstākļos, cyclo-cross velosipēdi ir aprīkoti ar platākām riepām. Ja esat cyclo-cross cienītājs, dubļi ir gandrīz neizbēgama velobraukšanas sastāvdaļa, tāpēc, lai saglabātu ātru velosipēda virzību uz priekšu, cyclo-cross tiek konstruēti ar lielu atstarpi starp riepām un rāmi, kas nodrošinās kustību pat tad, kad dubļi būs pārņēmuši Jūsu velosipēdu. Tas ir skaidri redzams ap dakšām, kā arī sēdekļa un ķēdes konstrukcijām. Būtiski atzīmēt arī to, ka šiem velosipēdiem ir vairāk brīvas vietas starp aizmugurējo riepu, sēdekļa trubu un apakšējo kronšteinu, nekā tas ir šosejas velosipēdiem.

Vēl viena svarīga īpatnība ir rāmja ģeometrija. Parasti cyclo-cross velosipēdiem ir platāka garenbāze, kas nodrošina lielāku stabilitāti bezceļa apstākļos un aizkavē dubļu uzkrāšanos. Arī rāmja leņķi ir nedaudz samazināti, kas padara pārvietošanos vieglāku. Tā kā rāmja augšējā truba ir īsāka nekā šosejas velosipēdiem, braucējam tiek nodrošināta vertikālāka sēdēšanas pozīcija, kas pieļauj lielākas kustību variācijas, lai izvairītos no šķēršļiem un kontrolētu virzības leņķi.

Tā kā cyclo-cross velosipēdi ir stabili, paredzēti braukšanai ekstrēmos apstakļos un neuzkrāj dubļus tik ļoti, kā citi velosipēdi, tie kļūst arvien populārāki arī citās aktivitātēs. Tie pārvēršas par labiem ziemas velosipēdu aizstājējiem un, aprīkojot ar dubļusargiem un bagāžniekiem, cyclo-cross kļūst par tūrismam piemērotu velosipēdu.